Friday, June 14, 2019

სოციალური პროექტი "ჩემი სკოლა" გეგმა


                                                    სოციალური პროექტის გეგმა
სოციალური პროექტის ხელმძღვანელი: ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი  მარგალიტა კახაძე
რაიონი: წალკის რაიონი სოფელი ავრანლო
სკოლა:სსიპ-წალკის მუნიციპალიტეტის , სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლა
თემის დასახელება:,, ჩემი სკოლა“
კლასი: მე -10
განხორციელების დროის ჩარჩო : 01.10.2018-30.10.2018
აზროვნების ზედა დონის  უნარები: თანამშრომლობა, დაგეგმვა,  ორგანიზება , კვლევა, ინტერვიუს აღება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება.
პროექტის აქტუალურობა:
 მოსწავლეები მოიძევენ და გაეცნობიან სკოლის   დაარსებას ისტორიას, რადგან  ნაკლებ ინფორმაციას ფლობენ საკუთარი სკოლის დაარსების და განვითარების  შესახებ.
მიზანი:
 მოსწავლეების მიერ სკოლის დაარსების ირგვლივ   მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება , პრეზენტაციის მოწყობა და კედლის გაზეთის გამოშვება,
მიღებულ ინფორმაციას გაზიარება თანატოლებისათვის.
პროექტის მდგრადობა:
 პროექტი მდგრადია,  რადგან  მოსწავლეთა უმეტესმა ნაწილმა არ იცის საკუთარი სკოლის დაარსების ისტორია.
თემის შინაარსი :
   მოსწავლეებს შევთავაზე რამოდენიმე პროექტის სახელწოდება . აირჩიეს ,, ჩვენი სკოლა“. საწყის ეტაპზე  დავუნაწილე ყველას თავისი სამუშაო: რედაქტორი , მხატვარი, ჟურნალისტი, ოპერატორი. მივეცი რჩევები თუ საიდან უნდა დაეწყოთ მუშაობა. დავთქვით დრო თუ რამდენი ხნის შემდეგ შევიკრიბებოდით და გავეცნობოდით პროექტის მსვლელობას.აგრეთვე მოსწავლეები გაესაუბრნენ სკოლის ამჟამინდელ დირექტორს და გაიგეს  იგეგმება თუ არა ახლო ხანში სკოლაში სარემონტო სამუშაოები. მოსწავლეთა მონდომება იყო მაღალი, ისინი აქტიურად იყვნენ ჩართულნი.


პროექტის  განხორციელების შესაძლო ხარვეზები:
Ø  ინტერვიუერის მხრიდან უარი.
Ø  ქუჩის გამოკითხვის ჩასატარებლად დაგეგმილ დღეს წვიმიანი ამინდი.





მოსალოდნელი შედეგი:  
მოსწავლეები შეძლებენ ინტერვიუს აღებას , გაესაუბრებიან სოფლის თემს და შეაჯამებენ ინფორმაციას  , მოამზადებენ პრეზენტაციას,  სადაც მოწვეული იქნებიან საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები . გამოუშვებენ კედლის გაზეთს.

პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი, , ფლიფჩარტის ქაღალდები, მარკერები, ფოტოაპარატი.
პროექტის მსვლელობა:
Ø  ჯგუფის შექმნა და საქმიანობის გადანაწილება: 01.10.2018
 საქმიანობა გადანაწილდა ასე:

 ჟურნალისტები: ხოზრევანიძე ანნა და ჩილოვი ქრისტინა;
ოპერატორები; კახაძე ირაკლი და ბოლქვაძე ცეზარი;
გაზეთის მხატვრულად გაფორმებაზე და გამოშვებაზე იზრუნებენ სალომე კახაძე და გიორგი სურმანიძე
Ø  თემის გამოკითხვა : სამი კვირა
Ø  შეხვედრა და პროექტის მსვლელობის გაცნობა: 15.10. 2018
Ø  პროექტის პრეზენტაციის მოწყობა და  კედლის გაზეთის გამოშვება  30. 10. 2018
სპეციალური საჭიროებები :
Ø  მივცემ დამატებით დროს საჭიროებისამებრ  კვლევის ჩასატარებლად.
Ø  მივცემ მითითებებს  ინფორმაციის მოძიების შესახებ.
Ø  მოსწავლეებს საქმიანობას გადავუნაწილებ  მათი საჭიროებებისა და უნარების მიხედვით.
Ø  ნებას დავრთავ მოსწავლეებს,  შემომთავაზონ თავიანთი ალტერნატიული დავალებები, რომლებიჩ ჩემს მიერ მიცემული დავალებების ეკვივალენტურია.
Ø  მივცემ მოსწავლეებს  საშუალებას , რომ პროექტის განმავლობაში  სირთულის დონე თავიდან აირჩიონ.

























კ ი თ ხ ვ ა რ ი                თარიღი:

სახელი ----------------------------
გვარი-------------------------------
ასაკი--------------------------------
1.       თუ იცით რომელ წელს აშენდა  სოფელ ავრანლოს საჯარო სკოლა?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.       რომელ კატეგორიას ეკუთვნოდა დიდკონტინგენტიანს თუ მცირე კონტინგენტიანს?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.       სულ რამდენი მოსწავლე სწავლობდა?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.       თქვენ სად მიიღეთ  საშუალო  განათლება?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.       რომელ ენაზე მიმდინარეობდა სასწავლო პროცესი?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6.       სწავლობდა თუ არა რომელიმე გამოჩენილი მოღვაწე  ავრანლოს საჯარო სკოლაში?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                           
                                            კ ი თ ხ ვ ა რ ი                          თარიღი:

სახელი ----------------------------
გვარი-------------------------------
თანამდებობა-----------------------
ასაკი--------------------------------
1.       რომელი წლიდან მუშაობთ დირექტორის თანამდებობაზე?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. სულ რამდენი მოსწავლე სწავლობდა როდესაც დაიწყეთ მუშაობა დირექტორის თანამდებობაზე?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. 2018 წლის სექტემბრიდან რამდენი მოსწავლე ირიცხება ავრანლოს საჯარო სკოლაში?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. რომელ კატეგორიას განეკუთვნება დღეს ავრანლოს საჯარო სკოლა დიდკონტინგენტიანს თუ მცირე კონტინგენტიანს?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. რამ განაპირობა მოსწავლეთა მატება ან კლება?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. აწვდის თუ არა სკოლა მშობლებს ინფორმაციას?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. უახლოეს მომავალში იგეგმება თუ არა სარემონტო სამუშაოებები?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------














            მოსწავლის  თვითშეფასება
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რამე ამ პროექტზე მუშაობამ?
) ბევრი რამ მასწავლა;
) მასწავლა;
) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი როლი პროექტის წარმატებით განხორციელებასა და შედეგის მიღწევაში? ) სავსებით ნათელი იყო;
) ძირითადად ნათელი იყო;
) არც ისე ნათელი იყო;
) სრულიად გაურკვეველი იყო.
3. "მასწავლებელმა მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა პროექტზე".
) სავსებით ვეთანხმები;
) ვეთანხმები;
) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
) არ ვეთანხმები.
5.პროექტის დასრულებაში ჩემს მიერ შეტანილი წვლილის მაგალითები:
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. ყველაზე მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კრიტიკა:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––









            პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პასუხობს თემას
1
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
2
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
2
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
2
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
1
იყენებს თვალსაჩინოებას
1
იცავს დროის ლიმიტს
1

დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
2
მსჯელობს არგუმენტირებულად
2
აკეთებს დასკვნებს
2
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
2
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2

პროექტის შეფასების განზოგადებული რუბრიკა

მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა

ელემენტარული
1ქულა
მისაღები
2ქულა
ოსტატური
3ქულა
1.მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი,ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები,მარტივად აღსაქმელი
2.ორგანიზება
სუსტად ორგანიზებული,არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი,რაც აბნევს მკითხველს /მსმენსლს.
გააზრებულია თანმიმდევრობა,ორგანიზების ნიშნებით,ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი,ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე,ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3.შინაარსის კორექტულობა
გვხვდება ხშირი შეუსაბამო,მცდარი ინფორმაცია,შეყავს შეცდომაში მკითხველი/მსმენელი
ძირითადად კორექტულია,ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული,ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი,ხშირი შეცდომებით
ენობრივად გამართული,მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია,საცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,გამოყენებული წყარო არ არის სანდო,ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია,მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული ,შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული,ანალიზი მისაღებია
კვლევა სწორად არის დაგეგმილი,გამოყენებულია არა ერთი წყარო
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამო
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან არის,მაგრამ ერთფეროვანია,გამოიყენება მოძიებული და ჯგუფის მიერ შექმნილი
მრავალფეროვანი,შინაარსის შესატყვისი,აკურატულად შესრულებული
7.შემოქმედობითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები და ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
ჩანს ჯგუფის ორიგინალურობა,სიახლე და თავისებური ხედვა,რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
8.კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში,გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
არის მოსაზრებების კავშირი ერთ ან ორ საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნებიდან მიღებულ ცოდნასთან,რაც მიუთითებს მრავალი მიმართულებიტ ჯგუფის კომპეტენტურობაზე
9.დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად,მაგრამ არ არის მკაფიო
დასკვნებში არის სიახლე,ლოგიკური კავშირი კვლევასთან და ჩამოყალიბებული მკაფიოდ
10.პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი,უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა,არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
ბუნდოვნად არის ჩამოყალიბებული პროექტის არსი
ნათლადაა ჩამოყალიბებული პროექტის არსი,იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას.

No comments:

Post a Comment